Od jakiegoś czasu jestem zarejestrowana w serwisie Streetcom.
Dla niewtajemniczonych, jest to agencja zajmująca się marketingiem szeptanym :) czym jest marketing szeptany? To coś w rodzaju :poczty pantoflowej", ale na szerszą skalę :D
Więcej informacji znajdziecie tutaj: http://streetcom.pl/strefa-eksperta/
Ogólnie bardzo polecam rejestracje w tym serwisie, gdyż w ten sposób dajecie sobie oraz swoim znajomym szansę na testowanie wszelkiego rodzaju nowości!
W skrócie wygląda to tak:
Wypełniamy ankiety i odpowiadamy na pytania, na podstawie których możemy zostać zakwalifikowani do kampanii.
Nie ma określonego czasu po jakim zostaniemy do takiej akcji zaproszeni, możemy tylko liczyć, że akurat nasz profil będzie spełniał kryteria postawione przez organizatora.
Gdy już uda nam się trafić w "klucz wyboru", dostajemy paczkę Ambasadora. Jest w niej zazwyczaj produkt dla nas oraz ulotki i próbki do rozdania naszym znajomym. Oczywiście wszystko jest za darmo :) jedyne co musimy zrobić w zamian to wypełniać raporty z rozmów. Czyli nic innego jak poinformować o opiniach innych na temat danego produktu. Jednak nie musi to być "przykrym obowiązkiem", ponieważ ostatnio za aktywny udział w kampaniach przewidziane są nagrody oraz punkty w Programie Eksperta ( na czym on polega? Na zbieraniu punktów za aktywność, które później możemy wymienić na kampanię )
Brzmi świetnie, prawda? :) i tak jest w rzeczywistości! Zarówno ja, jak i moja mama miałyśmy przyjemność uczestniczyć już w kilku kampaniach, m.in. kremów Vichy Revitalift, jeszcze zanim na dobre zagościły na rynku!
Oto jak wyglądała Paczka Ambasadora:
Dwa pełnowymiarowe produkty dla (tu akurat mojej mamy) oraz 96 próbek i ulotek dla koleżanek. Każda paczka zawiera także przewodnik który pomoże nam w tej zabawie :)
Obecnie nie biorę udziału w żadnej kampanii, ale jak tylko uda mi się do jakieś zakwalifikować zdam relację :)
Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej o tym programie i jak wygląda kampania, polecam zajrzeć na fanpage Streetcomu : https://www.facebook.com/streetcom?fref=ts
Zgadzam się z Tobą. Streetcom, to świetna sprawa. Ja uczestniczę właśnie w swojej pierwszej kampanii - mam możliwość testowania maści ochronnej Bepanthen. Cieszę się, że mogłam obdarować przyjaciółki i rodzinę tak świetnym produktem. Zbieram same pozytywne opinie na jego temat. Wiele mam, od tej chwili będzie wierne tej marce. Wiele poleci jej zakup dalszym znajomym.
OdpowiedzUsuń